Het is gaaf om een Lion te zijn

Zet jij je graag in voor je omgeving? Dan is de Lionsclub iets voor jou! Lions zetten zich lokaal én internationaal belangeloos in om anderen te helpen. Door geld bijeen te brengen, maar ook door de handen uit de mouwen te steken. Met ruim 1,4 miljoen leden zijn we al meer dan 100 jaar actief over de hele wereld. Je krijgt er veel voor terug: vriendschap en gezelligheid, de kans om iets te leren, persoonlijk te groeien en de mogelijkheid om met elkaar iets goeds te doen voor de samenleving. In Nederland zijn ruim 430 Lionsclubs actief: mannen-, vrouwen- en gemengde clubs, maar ook speciale clubs met alleen expats of mensen met dezelfde culturele achtergrond. Geen enkele club is hetzelfde. Maar allemaal dragen ze hetzelfde motto uit: Lions helpen!

Wil jij óók lid worden?

Heb je interesse om lid te worden van een Lionsclub? Vul dan onderstaand formulier in. Bij Lionsclubs vinden we het belangrijk dat elk lid in zijn kracht staat. Iedereen heeft immers andere kwaliteiten en we stimuleren diversiteit. De districtscoördinator Ledenbeleid kijkt samen met je welke club in je omgeving het beste bij jou past!

Interesse? Vul dit formulier in: