Aan alle Nederlandse Lions:

Hierbij nodigen we jullie van harte uit voor de 7º Lions Golf World Cup & European Championship.

Dit jaar zal LCIF-president Gudrun Yngvadottir daarbij aanwezig zijn, dus kom en geniet.

Ontmoet van 24 februari tot 1 maart 2020 mede-Lions in Andalusië, Spanje en neem deel aan een toernooi waarvan de Lions Clubs International Foundation (LCIF) profiteert.

Andalusië is een paradijs voor golfliefhebbers met meer dan 100 golfbanen en het hele jaar door een uitzonderlijk klimaat: zonnig en warm.

Het Barceló Montecastillo Golf & Sports Resort  is omringd door geweldige golfbanen, ligt vlakbij Jerez de la Frontera, een van de mooiste historische steden van Spanje en ook heel dicht bij Sevilla.

De deadline voor het ontvangen van de 'early bird booking rate' is 31 december 2019. Zorg ervoor dat je je plek reserveert en bespaar door vroeg te boeken!

Meer informatie over de 7º Lions Golf Wereldbeker & Europees kampioenschap ter ondersteuning van LCIF en de ‘Campaign 100’ vind je op http://www.lionsgolf.es

Alle opbrengsten worden gedoneerd aan LCIF.

We kijken ernaar uit je te zien in het zonnige Zuid-Spanje!

Met vriendelijke groet.

The Lions Golf Organizational Team