25/06/2019

Een mooi Lionsjaar is super sfeervol afgesloten bij Stadsstrand De Kade in Alkmaar. Manon heeft een terugblik gegeven op 'haar jaar'. Op veel fronten hebben we nieuwe stappen hebben gezet: we komen niet meer op een vaste plek bij elkaar, wat veel voordelen heeft voor het organiseren van activiteiten: vergaderen gaat meer digitaal, en twee keer per maand doen we een workshop, bezoeken we een goed doel of steken we de handen uit de mouwen. Trots kunnen we terugkijken op een goede samenwerking en een goed voorbereide fundraiser voor de Philisteinse molen in Bergen. Symone neemt de voorzittershamer van haar over en geeft iedereen een breinbreker: met een ontbrekend stukje. Dat symboliseert onze club: er is nog plaats voor nieuwe leden! Welke supervrouwen maken onze puzzels compleet? Op naar weer een goed Lionsjaar!

Bestuurswisseling 2019, Manon bedankt! We hebben zin in het nieuwe Lionsjaar