31/08/2020

Tijdens de kabinetsoverdracht van District AN op 29 augustus in het Natuurbelevingscentrum de Oostvaarders in de Flevopolder zorgden niet alleen de herten, reeën, vossen en allerlei in-en uitheemse vogels voor verrassende blikken en uitingen van verbazing, want toen Joop Siemers  overging tot de orde van de kabinetsoverdracht, bleek dat Joost Paijmans verrast werd met een Progessive-2 Melvin Jones Fellowship voor zijn succesvolle inspanningen op nationaal en internationaal  niveau.

Ook Mark Wijngaarde, de scheidend districtscoördinator  North Sea Lions en LCIF,  werd in het zonnetje gezet met een Progressive-1 Melvin Jones Fellowship en de overhandiging van het Certificate of Achievement of a Certified Guiding Lion.

Beide Lions bedankten IPDG Joop Siemers en DG Peter van Es en wezen alle  aanwezige Lions en Leo’s er op dat deze MJF’s het resultaat zijn van een  onderling hechte  ‘We Serve’ samenwerking om de gestelde Lionsdoelstellingen  succesvol te bereiken.