12/09/2020

Lionsclub Lisse De Oude Duinen doneert aan Nierdialyse Centrum van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo.

Joost Paijmans, president van Lionsclub Lisse De Oude Duinen, heeft in overleg met Glenn Tewari, president van Lionsclub Paramaribo Central  een donatie van een hoeveelheid hoog noodzakelijke medische apparatuur en reinigingsmiddelen gedaan aan het Nierdialyse Centrum van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo.

Lion Koemar Khargi  eigenaar van het Rotterdamse exportbedrijf Koemar Shipping heeft zorg gedragen voor het kosteloos inpakken en verschepen  van de medische goederen naar Suriname.

Gezien de precaire situatie in de gezondheidszorg in Suriname proberen Lions in Nederland en Suriname de groeiende  vraag om medische materiele en immateriële  hulp ook voor te leggen bij andere Lionsclubs en bij stakeholders uit het Nederlands en Surinaamse bedrijfsleven.

Joost Paijmans, Lc Lisse De Oude Duinen en Mark Wijngaarde, Lc Amsterdam 1 Host, zijn altijd bereid hierbij de nodige ondersteuning te leveren.