21/08/2020

3 oktober 2020, online

European Lions Virtual Symposium

Het ‘European Lions Virtual Symposium’ is bedoeld voor alle Lions en LEO’s uit heel Europa. Op dit symposium kun je je laten inspireren door bekende keynote sprekers, maar ook door jonge Lions. Thema van de dag is ‘The future of Lionism in Europe: different and united in service’. Een actueel thema over de uitdagingen waar we voor staan. Je kunt kiezen uit verschillende sessies van 20 minuten (vier talen) en je kunt daarbij ook live chatten.

Verbeter je omgeving

Wij dagen alle clubs uit om in de maand voor het symposium een ​​‘duurzaamheidsproject’ in hun omgeving uit te voeren. Plant een boom, maak een park schoon, verzamel oude telefoons, ruim plastic afval op, enz. Zet je foto's en video's op de website en Facebookpagina van het symposium. Als je wilt kun je bij het aanmelden een donatie doen. Met dit geld kunnen we kleine duurzaamheidsprojecten van clubs ondersteunen.

Meer details en aanmelden

Begin september lees je meer details en kun je je aanmelden. Dit symposium is dus voor álle Lions en LEO’s! Wordt vervolgd.