26 februari 2022
Online

Op zaterdag 26 februari 2022 organiseert de werkgroep Lions & Placemaking een inspiratiewebinar tussen 10.00 en 12.30 uur. Dit als vervolg op het succesvolle webinar in maart 2021 waarin een project van de stichting Perma Atlas (vergroening van de Perma Atlas) centraal stond en we met circa 25 deelnemers uit 13 projecten en geleid door moderator Yinske Silva elkaar inspireerden.

Doelgroep zijn sleutelfiguren/kartrekkers in projecten in Afrika. Soms Nederlandse Lions, vaak ook niet-Lions al dan niet uit de landen waar de projecten/activiteiten spelen. Projecten die perspectief willen bieden aan lokale gemeenschappen.

Doel van het webinar is dat de deelnemers via uitwisseling van ervaringen elkaar inspireren en ondersteunen.  Op 26 februari worden het Riforest Project in Marokko en de activiteiten van de Stichting Dokter Harrie van den Berkel in Malawi toegelicht. Ook deze keer zal Yinske Silva als moderator meewerken aan dit webinar.

Inlichtingen en aanmelden

Graag nodigen vertegenwoordigers van projecten in Afrika uit om deel te nemen en hun ervaringen te delen. Voor aanmelden en nadere informatie kun je terecht bij Hanze Bakker, telefoon 06 2244 5086 of via één van de andere leden van de werkgroep Lions & Placemaking.

Leden van de werkgroep zijn: Lions: Ton Soeters, Jaap Burger, Hanze Bakker, Geert Havinga, Wierdy de Haan; Stichting Stillare: Agnes Dinkelman en Tammo Oegema; Stichting Perma Atlas: Latifa Oumlil.