23 januari 2021
Online

Het Euro Africa Committee organiseert op zaterdag 23 januari 2021 van 15.00 tot 16.30 uur een webinar waarin een paar aansprekende en urgente thema's aan de orde komen. Dit betreft 'Post Covid-19 hulp aan jongeren onder 10 jaar', 'Watermanagement' en 'Vergroening van sub Sahara Africa'. Het laatste onderwerp wordt vanuit onze Nederlanse werkgroep toegelicht door Latifa Oumlil aan de hand van een ‘community based’ vergroeningsproject in de Perma Atlas in Marokko.

Ben je geïnteresseerd in wat zich in de Lionswereld tussen Europa en Afrika afspeelt? Schrijf je dan in. Ben je benieuwd hoe verschillend Lions in de internationale wereld met elkaar omgaan en culturen elkaar ontmoeten? Ook dan is dit webinar een eenvoudige manier om kennis te nemen. Al bijna 150 Lions uit Afrika en Europa, onder wie ook onze president van LCIF (ons hulpfonds), hebben zich aangemeld.

Kijk hieronder voor het programma van deze interessante middag en het inschrijfformulier:

Uitnodiging

Inschrijfformulier