Mensen kunnen soms in een situatie terecht komen die zo schrijnend is dat zij zonder financiele of andersoortige hulp, het hoofd niet boven water kunnen houden. Gelukkig biedt de Stichting Zuidplas Helpt een helpende hand voor inwoners in de Zuidplas. Door de hulp van de Stichting zijn al veel mensen geholpen en hebben veel kinderen toch de mogelijkheid gekregen om bijvoorbeeld zwemles of muziekles te krijgen.

De Lionsclub Nieuwerkerk aan den IJssel vindt de activiteiten van de Stichting Zuidplas Helpt fantastisch en heeft daarom besloten de stichting te ondersteunen met een financiele bijdrage. President van de Lionsclub Jacques Verzijden overhandigde vorige week een cheque van 3000 euro aan de voorzitter van de Stichting, mevrouw Lenny van Iperen.

Meer informatie over de Stichting Zuidplas Helpt en de Lions Nieuwerkerk aan den IJssel kunt u vinden op de respectievelijke websites (www.zuidplashelpt.nl en nieuwerkerkadijssel.lions.nl).