20/01/2020

Via de Lionswinkel is een nieuw product verkrijgbaar, de Lionsshawl. Dit is een prachtig gele shawl, fleece, 150 x 30 cm, met opdruk van het Lionslogo.

'Lions doen' op zaterdag 18 april 2020 en het ‘Doel is om de zichtbaarheid van de Lions in Nederland te vergroten.’ De Lionsshawl is daarvoor een mooi middel en is eigenlijk een must voor iedere Lion die zich naar buiten profileert, zoals bij het inzamelen van voedsel voor de voedselbank, het uitreiken van de D.E pakken koffie aan voedselbanken, verkoop van asperges, stroopwafels, perkplantjes, aardbeiden, NL-doet activiteiten zoals wilgen knotten, etc. etc., teveel om op te noemen.

Met deze shawl wordt 'Lionsclubs Nederland' zichtbaar en herkenbaar. Veel clubs hebben al een eigen hesje of iets dergelijks, maar deze shawl is daar prima mee te combineren.

De shawl kost slechts € 10,00 en is te bestellen onderaan de pagina 'Petten, dassen en vesten' -->