20 mei 2023

09.30 Inloop en registratie

10.00 Conventie

10.15 Ochtendprogramma partners

Voor het ochtendprogramma kunnen de partners kiezen uit:

1. stadswandeling door Amersfoort
  2. rondvaart door de Amersfoortse grachten, met korte stadswandeling vooraf

12.30 Lunch in Sint Joriskerk

De partners van de Lions komen terug van het ochtendprogramma in de Gerfkamer van de Sint Joriskerk. De Lions en Leo’s die zich hebben aangemeld voor de lunch kunnen deze in de kerk gebruiken.

Na de lunch start voor de Lions het middagprogramma en voor de Leo’s de jaarlijkse conventie. Leo’s verzamelen zich in de Gerfkamer.

14.00 Lions Middagprogramma

Na de lunch kunnen Lions en hun partners kiezen uit

1  stadswandeling

2  rondvaart door de Amersfoortse grachten

3  bezoek aan Mondriaanmuseum met de mogelijkheid voor een workshop schilderen (max 20 deelnemers)

16.30 De afsluitende borrel (inloop vanaf 16.15)

De borrel wordt gehouden in de Mariënhof. Deze ligt circa 6 minuten lopen vanaf de Sint Joriskerk.

Bij deze borrel zijn zowel de Lions als de Leo’s uitgenodigd.

Na 17.30 kan eventueel buiten of in de stad verder worden geborreld (op eigen rekening)

Op de conventie in de St. Joriskerk delen we ideeën, successen en kijken we vooruit naar de plannen van de nieuwe ploeg.
De agenda en de vergaderstukken vindt u in de ownCloud.

AANMELDEN