21 mei 2022
Watersnoodmuseum Ouwerkerk

Hou je van de Zeeuwse lucht en wil je dolgraag weer eens andere Lions en Leo's uit het hele land ontmoeten? Dan is dit je kans! Want na ruim twee jaar kunnen we elkaar eindelijk weer ontmoeten tijdens de nationale voorjaarsconventie. Deze vindt plaats op zaterdag 21 mei 2022 van 9.00 tot 17.00 uur. Locatie is het Vijfde Caisson van het Watersnoodmuseum, Weg van de Buitenlandse Pers 5 in Ouwerkerk op Schouwen-Duivenland. In het prachtige Zeeland dus.

's Morgens vindt de conventievergadering voor de Lions en Leo's plaats; de partners kunnen een culturele wandeling door het historische Zierikzee maken. Na de lunch kun je óf een boottocht over de Oosterschelde maken óf een bezoek brengen aan het Watersnoodmuseum. We sluiten de dag af met een borrel met heerlijke Zeeuwse Zilte Lekkernijen. Niet te versmaden! En leuk om andere Lions en Leo's te ontmoeten! Voor de lunch en het middagprogramma vragen we een kleine bijdrage per persoon.

Prik de datum dus in je agenda en meld je meteen aan! Let's (re)connect!

Je kunt hier alle informatie lezen en je aanmelden