03/12/2019

Bewaart u ook uw oude mobiel in een lade? Heeft u oude print cartridges in huis? Zet deze in voor het goede doel.

Vanaf deze week kunt u bij de DEKAmarkt aan de Hagelingerweg  in Santpoort-Noord uwmobieltjes en cartridges kwijt in de verzamelbox van de

Stichting Opkikker. U vindt deze box bij de service balie in de supermarkt.

De Lions Club Velsen heeft het initiatief genomen de stichting Opkikker op deze manier te helpen. Al sinds 1985 organiseert de stichting ‘ opkikkerdagen’  voor gezinnen met een ziek kind.

Op die dagen krijgen die gezinnen een leuke dag, waarop ze met heel veel activiteiten de zorgen van ieder gezinslid naar de achtergrond laten verdwijnen.

Voor meer informatie over Stichting Opkikker kijk even op: www.opkikker.nl en voor informatie over Lions Velsen op: www.velsen.lions.nl.