29 januari 2022
Online

Op zaterdag 29 januari 2022 organiseert het Lions Euro Africa Committee van 15.00 tot 17.00 uur een internationaal webinar met als onderwerp ‘Sight First’. Dit als vervolg op het webinar van vorig voorjaar. Tijdens het webinar worden ervaringen rondom een vijftal projecten uitgewisseld. De projecten worden gepresenteerd  en vertegenwoordigd door betrokkenen uit diverse landen waaronder Ghana, Kenia, Engeland, Duitsland en ook Nederland. Vanuit onze stichting Fight for Sight zal Hans Limburg de activiteiten en ervaringen van ‘Fight for Sight’ in diverse landen presenteren.

Doelgroep: iedereen die meer wil weten over 'Sight First'-projecten in Afrika.

Inlichtingen en aanmelden

Aanmelden voor dit webinar kan via deze link. Je ontvangt dan na 15 januari 2022 het definitieve programma en de toegangslink.

Voor nadere informatie en vragen kun je terecht bij  Hanze Bakker, telefoon 06 2244 5086.